Edit Content
Click on the Edit Content button to edit/add the content.

Oprogramowanie do zarządzania energią dla

 

Pełna kontrola zużycia energii

kompletne narzędzie do raportów klimatycznych

Zrównoważony rozwój w sektorze bankowym to nie tylko obszar, na którym banki skupiają się wewnętrznie, ale także aspekt działalności biznesowej, takiej jak pożyczki i inwestycje. Innymi słowy, stał się parametrem konkurencji i istotnym obszarem oddziaływania dla banków, jako część Twojej działalności.

Brzmi to jak spore wyzwanie. Ale czy tak jest?

Jedno rozwiązanie dla całej zużywanej energii

MinEnergi2 to kompletne rozwiązanie umożliwiające rejestrację wszystkich danych dotyczących energii, niezależnie od jej źródła, obejmujące łącznie sześć obszarów zużycia.

Rejestrujemy dane dotyczące zużycia, stosując zdalny odczyt wszystkich liczników i integrując je z innymi systemami – rozwiązaniami do zarządzania flotą, oprogramowaniem do zarządzania obiektami, systemami BM i gospodarki odpadami itp. – co pozwala na zebranie wszystkich danych na jednej platformie.

Raporty klimatyczne
po jednym kliknięciu

Czy podlegają Państwo wymogom raportowania ESG lub nowej dyrektywie UE w sprawie raportowania CSRD? Jeśli tak, nasze narzędzie do raportowania klimatu jest – delikatnie mówiąc – ogromną korzyścią dla Państwa.

Zautomatyzowany raport klimatyczny
Inwestując w MinEnergi2, jednocześnie uzyskujesz dostęp do kompletnej, zautomatyzowanej funkcji raportu klimatycznego. Dane dotyczące energii i zużycia są wprowadzane automatycznie i wyświetlane w gotówce, kWh/m3 i jednostkach CO2. Dane są również dzielone na zakresy 1, 2 i 3 zgodnie z protokołem GHG.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby wygenerować odpowiednie dokumenty – co jest prawdopodobnie najłatwiejszym sposobem na przygotowanie kompletnego raportu klimatycznego.

Co klienci z branży bankowej mówią o EMS Energi Data:

„Dla Jyske Bacnk ważne jest, aby pracować w sposób zrównoważony. Wszyscy wierzymy, że postęp przynosi dywidendy. Obliczamy nasze zużycie węgla i wykorzystujemy doświadczenie, które zdobywamy w dialogu z naszymi klientami. Nie mamy czasu, aby sami monitorować zużycie i sprawdzać alerty. Dlatego wybraliśmy system, który oferuje pełne wsparcie serwisowe. Czujemy się bezpiecznie, mając kogoś, kto monitoruje system „za kulisami”..”

Jan Almose Toft, Jyske Bank