Poruszaj się pewnie po systemie. Kiedy otrzymasz gotowe rozwiązanie MinEnergi2, będziesz potrzebować szkolenia w zakresie korzystania z systemu i licznych funkcji, które zawiera. Szkolenie w systemie obejmuje solidne połączenie kursów wprowadzających i narzędzi e-learningowych online oraz przewodników wideo.
Ciągle dodajemy nowe moduły szkoleniowe i instrukcje wideo, które mają pomóc Ci w pełni wykorzystać narzędzie.
Nasz standardowy pakiet usług jest zawarty w subskrypcji MinEnergi2. Ten poziom usługi obejmuje codzienne wsparcie i cotygodniowy monitoring w celu zapewnienia, że dane są prawidłowo wprowadzane do systemu.
Standardowy pakiet usług jest przeznaczony dla klientów, którzy mają infrastrukturę lub kompetencje do samodzielnego monitorowania i odczytu swojego zużycia energii i aktywnej współpracy z systemem w celu analizowania danych i określania potencjalnych oszczędności energii.
Subskrypcja EMS obejmuje:
– Bezpłatne uaktualnienia
– Uprawnienia użytkownika do systemu na wybranych poziomach użytkownika
Codziennie:
– Bezpłatna infolinia dla administratorów firm, wsparcie telefoniczne i e-mailowe
– Kopia zapasowa i przechowywanie danych przez Energi Data Polska
– Bezpłatny ruch danych
– Kopia zapasowa i ochrona danych
Tygodniowo:
– Monitorowanie infrastruktury do zbierania danych odczytanych zdalnie dla MINENERGI2
– Monitoring systemu, tak aby zapewnić, że dane są dostarczane do serwerów EnergiData z odpowiedniego sprzętu do odczytu zdalnego (centra danych, instalacje CTS, rejestratory danych itp.).
– Konfigurowanie standardowych alertów na nowo zainstalowanych głównych wodomierzach
– Sprawdzanie brakujących danych ze źródeł danych odczytanych zdalnie i powiadamianie o błędach liczników
Kwartalnie:
– Skonsolidowana lista brakujących danych ze źródeł danych odczytywanych zdalnie
Usługa ta to dodatkowy element subskrypcji dla klientów, którzy nie mają infrastruktury lub zasobów wewnętrznych, aby śledzić swoje dane i ich jakość.
Ten poziom usługi pomaga zapewnić, że wszystkie liczniki odczytane zdalnie raportują prawidłowo i nieprzerwanie do MinEnergi2.
Mówiąc ogólnie, oznacza to, że jeśli licznik ulegnie awarii, zostaniesz powiadomiony o błędzie w ciągu ośmiu dni roboczych; licznik zostanie następnie naprawiony.
Subskrypcja EMS obejmuje:
– Bezpłatne uaktualnienia
– Uprawnienia użytkownika do systemu na wybranych poziomach użytkownika
Codziennie:
– Bezpłatna infolinia dla administratorów firm, wsparcie telefoniczne i e-mailowe
– Kopia zapasowa i przechowywanie danych przez Energi Data Polska
– Bezpłatny ruch danych
– Kopia zapasowa i ochrona danych
Tygodniowo:
– EnergiData monitoruje liczniki klienta
– EnergiData powiadamia klienta, jeśli jakiekolwiek dane nie zostały dostarczone z floty liczników klienta
– EnergiData zapewnia powiadomienie w funkcji dziennika, wyróżniając wszelkie niezgodne zużycie i/lub ujemne zużycie zarejestrowane w puli liczników klienta
Miesięcznie:
– Energi Data Polska przesyła informacje o zidentyfikowanych błędach odpowiednim pracownikom
– Sprawdza, czy nie wymieniono licznika, nie przekręcono licznika i nie wprowadzono brakujących danych (odczyty wprowadzane ręczne)
– Sprawdza, czy nie wystąpiły nietypowe skoki zużycia
Usługa pełnego wsparcia zapewnia dostęp do kompleksowego pakietu Energi Data Polska, który obejmuje również Meter Service.
Jest specjalnie zaprojektowany dla firm, które nie mają wewnętrznej wiedzy specjalistycznej ani czasu na analizę danych energetycznych i identyfikację potencjału oszczędności energii. Ponadto nasz zespół działa wsparcie klienta, umożliwiając mu poświęcenie czasu na działanie w odpowiedzi na powiadomienia i maksymalne wykorzystanie potencjału oszczędności energii zidentyfikowanego przez Energi Data Polska.
Jeśli wybierzesz tę opcję, zostanie Ci przydzielony dedykowany konsultant ds. energii, który będzie Twoim partnerem i doradcą. Współpracując ściśle z naszymi kontrolerami energii, Twój doradca pomoże Ci zoptymalizować wykorzystanie energii i zidentyfikować korzystny potencjał oszczędności energii.
Subskrypcja EMS obejmuje:
– Bezpłatne uaktualnienia
– Uprawnienia użytkownika do systemu na wybranych poziomach użytkownika
Codziennie:
– Bezpłatna infolinia dla administratorów firm, wsparcie telefoniczne i e-mailowe
– Kopia zapasowa i przechowywanie danych przez Energi Data Polska
– Bezpłatny ruch danych
– Kopia zapasowa i ochrona danych
Tygodniowo:
– Analiza zużycia nocnego ze szczególnym uwzględnieniem obszarów największego zużycia.
– Powiadomienie nadzorcy budynku o wykrytym nadmiernym zużyciu
Miesięcznie:
– Analiza odchyleń od budżetu ze szczególnym uwzględnieniem obszarów największych odchyleń, typowy punkt filtrowania: 25%.
– Analiza słabego chłodzenia w ciepłownictwie miejskim ze szczególnym uwzględnieniem liczników rejestrujących najniższe chłodzenie
– Analiza KPI w portfelu nieruchomości klienta ze szczególnym uwzględnieniem największych niezgodności
– Powiadomienia o niezgodnym nadmiernym zużyciu wysyłane do kierownika budynku/firmy
– Śledzenie zgłoszonego potencjału energetycznego (usterki i możliwy potencjał oszczędności zidentyfikowany przez Energi Data Polska)
Kwartalnie:
– Raportowanie braku zużycia
– Raportowanie potencjalnych oszczędności
Rocznie
– Dostosowania budżetu w odniesieniu do celów oszczędnościowych
Konsultacje bieżące:
Regularne spotkania operacyjne po uzgodnieniu i Kwartalne spotkania trwające do 1–2 godzin, ze szczególnym uwzględnieniem potencjalnych oszczędności z MINENERGI2 Wsparcie dla sprawozdania zarządu i sprawozdania rocznego, a także oceny (ostatnie kwartalne spotkanie każdego roku), w tym wsparcie dla sprawozdań dotyczących emisji dwutlenku węgla